joi, 17 iunie 2010

Hello!

       În ultimul timp mi-am făcut un obicei din a împărtăşi tuturor cunoscuţilor mei faptul, trist de altfel,  că niciodata nu am ce face, că mă plictisesc tot timpul şi altele de felul ăsta. M-am decis în sfârşit să şi fac ceva în privinţa asta. ( Asta după ce m-am plâns zile în şir. ) A-mi plânge de milă nu e o soluţie, aşa că, din moment ce unii nici măcar nu au timp să se plictisească, trebuie să existe ceva ce pot face şi eu pentru a supravieţui. Blogul face parte dintr-un plan elaborat anti-plictiseală, care se doreşte a fi ajutător. :D
         Luând în considerare cele de mai sus, acesta este motivul pentru care sunt aici. 
P.S. Ţin să menţionez contribuţia spirituala a lui M.

3 comentarii:

  1. o daaa, eu ;;)
    sunt convinsa ca blogul o sa te ajute sa-ti ocupi timpul ;))
    si daca nu, vii la mine :X
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. fac și eu ca Miha... fii sigură că ai o ocupație :)) blogul îți ocupă în jur de o oră pe zi, fb vreo 2 ore poate și hi5-ul 10 min :)) deci te-ai scos cât de cât ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi daca nu mai sunt eu? Te plictisesti. ;))

    Semnat: Cel mic care te pupa :">

    RăspundețiȘtergere