marți, 6 iulie 2010

Nostalgie.

06.07.2010. În urmă cu un an, pe 6 iulie, la ora asta, coboram din tren, la Bucureşti. Îmi era cald şi blestemam caldura din miezul zilei. Aşteptam lângă Parcul Izvor să plec, entuziasmată. Corfu, here I come! Cam peste 2 ore, eram undeva în aglomeraţia ce se produce inevitabil la urcarea într-un autocar.  Am plecat. După asta au urmat 9 din cele mai frumoase zile ale vacanţei, cu excepţia unei zile de duminică, când, în timpul turului de insulă, datorită hobbyului profesoarei mele de franceză de a strânge tot felul de plante ciudate, cu mirosuri la fel de ciudate, tot ce doream seara era să nu văd mâncare şi să dorm.

    Azi, la 13:54 sunt în camera mea, singură, cu gândul la kilometri depărtare, dar mă plâng la fel de mult din cauza caldurii. 

3 comentarii:

  1. si cu cateva zile inainte sa pleci ai fost la minee :X
    ;;)
    pe vremea aia nu cunosteai multe persoane :-"

    RăspundețiȘtergere
  2. lasă Pisoi că la anul pe vremea asta vom fi în Londra :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vei fi în Londra vrei să spui :)) Nu era în planul meu să merg, dar dacă tu spui:>

    RăspundețiȘtergere